My Blog List

Friday, October 16, 2009

Bukit Gambang Beach Resort



Pada hari raya ke 2 tempohari, aku sekeluarga g makan angin, maklumlah tak de kampung, jadi carilah tempat2 untuk lepak. Jadi pada raya ke 2 kita orang dah cau...Bukit Gambang Beach Resort ni kat Pahang. Boleh tahan jugak tempat dia, seronok bukan main anak-anak aku...bila dibawa ke sini, macam tak nak balik je..Aku ingat aku sekeluarga je yang x de kampung, rupa-rupanya ramai..maksud aku raya kedua ni sepatutnya pergi ke rumah saudara mara beraya, tapi aku tak, raya kedua beraya kat pantai..macam pelik kan, tapi aku sekeluarga biasa memang macam tu. Nak pergi raya rumah saudara mara boleh pergi hujung minggu, sementara laki aku cuti panjang ambil kesempatanlah...




































































No comments:

Post a Comment