My Blog List

Sunday, October 18, 2009

Jalan Masjid India Kuala Lumpur


Fuyoooh.....best bangat...Semalam aku pergi shopping bersama kak ipar aku dan anaknya. Bertiga je....tiba kat KL baru aku jumpa mak mertua dan anak-anak saudara aku yang lain. Aku shopping tudung, baju songket, cadar dan baju anak. Dekat Sogo sale gila sampai 70 %. Aku bertolak dari rumah kul 5.30 pagi kul 9.30 pg dah sampai, singgah sarapan kat Seremban. Buat kali pertama aku memandu dari JB sampai KL. Tak sangka beb, aku berani memandu kat KL yang sesak dengan kereta. Biasalah kalau tanpa suami ni, kita boleh berdikari..kalau dgn suami ngada-ngada..maklumlah nak manja.....Apa pun terima kasih banyak2 pada kak ipar aku yang the besssst, sporting, tak berkira...Aku betul2 enjoy jalan dengan dia....Terima kasih kak..nanti kita jalan lagi eaaaa.....

No comments:

Post a Comment